Saffran är alltid gott

Har precis ätit laxpasta med saffran - MUMS!!!

Sitter här i min nya lägenhet fast det känns som att jag har bott här jättelänge. Det kan ju i och för sig bero på att jag har hängt här en del innan också... Jag har kommit näst intill helt iordning, det är lite hyllor och tavlor som ska upp bara. Och så kommer det bli en sväng till Ikea lite längre fram så något mer kul kanske kommer med hem.
 
Annars är det fullt upp som vanligt med jobb till största delen. Trivs hur bra som helst, kan inte tänka mig att vara på ett annat ställe!
 
Förresten - gjorde marränger häromdagen men mitt tålamod tog slut med att vispa. De blev ganska platta, ooops, men väldigt goda ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0