Praktik och mer praktik

Då var den andra praktikperioden nästan avklarad, bara seminarium imorgon kvar. Har ju varit på ambulansen och de två senaste dagarna även på operation/anestesi. Och för att sammanfatta: ambulansen var jätteintressant men jag tror inte att det är ett lämpligt yrke när man är åksjuk. Har klarat mig helt okej men emellanåt har jag känt av det lite grann. Och op/anestesi var okej men jag är inte så intresserad av just den delen av vården så det var inte nån omvälvande upplevelse mer än att det var intressant att se.
 
Imorgon är det som sagt seminarium och sedan blir det långhelg för mig. På måndag kör tredje perioden igång och då ska jag vara på BUP vilket jag tycker ska bli jättespännande!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0