Ledig onsdag

Idag har jag haft en helt ledig dag för första gången sedan i onsdags förra veckan och jag har njutit! Spenderade halva dagen i sängen med att läsa 100 sidor i 50 Shades of Grey och kolla på serier och några timmar ägnades åt matlagning och städning. Jag har tittat på två delar av Torka aldrig tårar utan handskar och jag är mållös! Så himla bra serie, ska se sista delen imorgon!
 
I måndags och igår var jag på praktiken, på måndagen var vi ute och körde nästan hela tiden och igår hade vi bara en körning, resten av tiden satt vi och tittade på TV. Imorgon är det dags igen och jag hoppas att det inte blir fullt lika lugnt som igår, det blir ganska långtråkigt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0