Äntligen hemma!

Sitter i sängen och slappar samt kollar ikapp en massa serier som jag har missat! Det känns som att jag inte har varit hemma på flera dagar. I söndags var jag iväg hela dagen och kom hem vid tiotiden på kvällen, i måndags hade jag praktik 7-17 och sedan var jag hemma i en halvtimme innan kören. Igår hade jag praktik 7-18 och efter det kollade jag film och sov jag hos Annie och kom hem för ett par timmar sedan. Så idag blir det en slappedag men ska städa lite sen också.
 
Imorgon är det praktik igen, började på ambulansen denna veckan. Det är väldigt spännande och intressant, särskilt prio 1-larmen! På fredag ska jag köra på en begravning och på kvällen ska jag till Kristianstad för att kolla på Jesus Christ Superstar-repet där Laila är med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0