Julstädning

Städning kan vara det tråkigaste som finns... Håller på att julstäda lite i min lägenhet för jag ska ha besök i två omgångar och sen flyttar jag hem till lilla mamma i några nätter över jul!
 
Mitt problem nu är att jag samtidigt som jag städar försöker få undanpackat inför min flytt i januari. Det är dock så svårt att veta vad som ska få vara kvar och vilket som ska packas. Men det blir nog bra i slutändan! :)
 
Planen för veckan:
Ikväll ska jag först träna och sedan till kyrkan för att gå på julkonsert - Carola tillsammans med Rickard Söderberg och hans kör från Körslaget.
 
Onsdag: Till Emporia för sista julklappsfixet. Myskväll och lite julgodisbak med Annie.
 
Torsdag: Lunch med pappa och Elin och sedan jobb.
 
Fredag: Jobba och sedan städa det sista. Baka en cheesecake inför besök på söndag.
 
Lördag: Jobba
 
Söndag: Jobba och besök av Kristi, Hanna, Heni och Monika på kvällen men julkväll och julklappsspel.
 
Måndag: LEEEDIG i 11 dagar framöver. Och då börjar julen på riktigt för jag flyttar hem till mamma!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är ju för härlig! Mysigt med familjejul!

2013-12-19 @ 20:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0