Trött och stressad

Förra veckan började sista praktiken. Jag är nu på en ortopedavdelning (mammas gamla arbetsplats) och det känns bra. Jag är bara så sjukt trött på att hela tiden komma till nya ställen, detta är min fjärde placering på tio veckor! Jag känner mig ganska sliten och dessutom är jag stressad över vår sista tenta vi har på fredag - en del i slutexaminationen för hela utbildningen. Den andra delen går ut på att man under tre timmar ska bli synad i sömmarna på praktiken, jag ska ha en patient och sköta denne själv och sedan bli bedömd. Jag är dock mest nervös över tentan...

Tur man kan få lite avbrott i form av kören och vänner, det behövs verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0