Två tankar angående tjejer i samband med korta klänningar och höga skor...

På väg hem från stan igår mötte jag en massa folk som skulle ut tror jag och då tyckte jag såhär.
 
1: Jag kanske låter som en tant men snälla ta på en klänning som är längre än mina linnen. Jag är all for korta klänningar, kan tycka att det är jättesnyggt men de kan väl i alla fall gå ner en decimeter på låren? Och särskilt om man är typ femton år!
 
2: Kan man inte gå i högklackade skor, ANVÄND DET INTE!!! Använd lägre klack eller platta skor, det finns hur många snygga och platta skor som helst. Själv brukar jag ibland köra på mina paljettballerina om jag inte känner för högklackat och det blir också supersnyggt! Det blir bara patetiskt och pinsamt om man inte kan gå normalt och stampar runt som en klumpeduns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0