OH MY GOOOOOD!!!

Det är helt sinnessjukt! Har nu ikväll bokat biljetter för att kolla på en NBA-match när vi åker till USA senare i höst. Att det är New York Knicks (mitt ena favvolag) som ska spela är ju inte så svårt att gissa med tanke på att Madison Square Garden är deras lekplats. Men att mitt andra favoritlag, Miami Heat, kommer till NY för att spela mot Knicks en av de två kvällarna vi är där är helt stört! Det är ju inget annat än ödet! Tror starkt på det och det visar sig utan tvekan här! Jag menar under en hel säsong och de kommer just när vi är där!!!
 
Det är liksom några av världens bästa spelare: Dwyane Wade, Lebron James, Carmelo Anthony, Tyson Chandler... The list goes on! Dessutom kan jag tänka mig att det kommer vara stjärnspäckat courtside...
 
Om jag har varit i extas hela kvällen, eh hello? Självklart!!!
 
(Att det kostade en hel del pengar är en helt irrelevant historia, man lever ju bara en gång!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0