Packningen är igång!

Efter plugg och därefter fika med Casandra och Rijalda tog jag mig hemåt för att börja packa. Jag sliter mitt hår för att kolla på smarta idéer för vad jag kan använda som miniförpackningar till mina skönhetsförpackningar. Jag ska ju till Kanada och New York så nu jäklar gäller det att packa minimalt! Än så länge har två linsetuier fått en ny funktion som fuktkräms- och ansiktsvattensburkar. Som det ser ut nu har jag inte packat så överdrivet som jag brukar och jag har inte öppnat den extra dragkedjan som gör väskan större. Det är bara lite mer kläder som ska ner, mobilladdare och småsaker som jag använder dagligen, typ borste och smink.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0