Dagens lärdom:

Att lita på min egen förmåga.
 
Det här kommer inte bli någon djup text om att jag ska ha självkänsla och blablabla men jag tycker det är roligt att gå runt på Panduro och titta vad som finns. Hittade något som jag tänkte skulle vara fantastiskt - en "matta" för macarons. Min tanke var att jag aldrig skulle få fina, runda macarons av egen förmåga och tänkte att den mattan är säkert superbra, jag kommer få perfekta macarons. FEL! De blev helt värdelösa. Jag gjorde några separat på ett vanligt bakplåtspapper för alla fick inte plats på mattan och de blev mycket bättre. Visst, inte perfekt runda som de från mattan men de höll i alla fall. De på mattan fastnade och blev inte alls bra så fler än hälften bara var att kasta! Det skulle bli 30 st till slut, jag fick ihop nio... Så jag ska alltså tro mer på mig själv, jag kan också göra runda macarons, haha!
 
Det får bli en runda till affären imorgon för att göra nya, har ju nästan en hel sats med fyllning kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0