Senaste veckan

Sitter och äter havregrynsgröt och ska snart sova för klockan ringer 05:15 imorgon... Men först tänkte jag sammanfatta den senaste veckan, som har varit ganska händelserik för mig.

I onsdags åkte jag och Elin till Malmö för att kolla på Jay-Z och Kanye West på Malmö Arena. Det var helt sjukt, sååå bra! Och känslan när hela arenan står upp och gör "the roc" var mäktig! Dagen efter åkte vi tillbaka till Halmstad för att packa om väskorna.

I fredags förmiddag satte vi oss i bilen för att fara upp till Stockholm. Min kusin tog studenten så vi skulle fira henne. Det var svinkallt och regnet hela helgen tyvärr men vi hade trevligt ändå!

Igår började jag inskolningen på barnavdelningen där jag ska vara i sommar. Det kommer nog bli hur bra som helst men kommer självklart sakna BB.

Ha det underbart!
Michaela

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vi kommer sakna dig på BB med!

2012-06-07 @ 21:56:47
URL: http://chivia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0