En dag på stan

Umgicks med syster yster i stan idag och fick med mig lite grejer hem. Hittade äntligen ett par jeansleggings igen, älskar det! Och även ett par bruna leggings/byxor, båda från VILA. Har nu sju par byxor från denna serien, de släpper nya färger hela tiden och kostar 179 kr för ett par eller 299 om man köper två par samtidigt. Kan varmt rekommenderas! Hittade också en väska, min andra gick sönder så jag har lånat Elins ett tag.

(De bruna är lite mörkare i verkligheten)

Dagen avslutades med mjukglass och polkaströssel!
 
 
Nu har jag precis lockat håret och ska kolla en egentligen helt meningslös fotbollsmatch, Sverige-Frankrike.
 
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0