Sträng dag

Dagen började på allra bästa sätt, not! Vaknade tjugo minuter efter jag skulle varit på jobbet... Men det var bara att ta sig ur sängen fortare än någonsin och ta sig upp till sjukhuset. Tycker man känner sig ur fas hela dagen efter en sån start men det gick bra ändå, även om det var mycket att göra. Tror försovningen bland annat berodde på att jag inte har sovit så bra. Det var många tankar som for runt i huvudet igår kväll, dels på farmor men även morfar och farfar som var väldigt sjuka tidigare i år men tog sig ur det. Så därav somnade jag inte förrän vid ett kanske och sen sov jag oroligt hela natten, och när klockan ringde vid fem i morse var jag inte helt tip top! Efter jobbet blev det en liten runda på stan samt fika med fina vänner och snart ska jag nog göra mig i ordning för natten. Behöver ta igen lite sömn tror jag. Ta hand om dig och dina nära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0