Min helg

Lördag
Gick runt i stan med Lina och införskaffade mig en vit pikétröja från GANT's rea. På kvällen var det fest där min faster och hennes vän firade sina 50 år fyllda. Det var superroligt och jag dansade så jag hade ont i lår, knän, vader och fötter men det var det värt!
 
 
 
Söndag
Spenderade kvällen på Bull's och Bakfickan för att kolla på finalen i fotbolls-EM. Hejade på Italien men Spanien gjorde ett kanonjobb!
 
 
 
Måndag
Körde ner till Helsingborg för att hälsa på farmor samt kolla runt lite på IKEA och Väla. Köpte lite ljus, bestick, ett par mjukisbyxor och ett linne. Självklart blev det de obligatoriska stoppen på Naked Juice Bar, där jag kan rekommendera Mango Mania eller Mango Berry Crusher som är mina favoriter, och Gräddbullerian.
 
 
Imorgon är det back to reality för då ska jag jobba men bara två dagar, sen är jag ledig hela helgen igen!
 
Ta hand om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0