Vuxenpoäng: egen lägenhet

Om två veckor är jag inflyttad i min nya lägenhet, i alla fall i stort sett. Allt kommer säkert inte vara helt på sin plats men det kommer nog också ta ett tag. Det är ju helt sjukt egentligen! Lilla jag ska bo själv. Det kommer bli jättebra tror jag!

En sak som ska bli väääldigt skönt är att jag kan välja när jag vill ha det tyst. Det funkar ju inte nu när folk ropar på varandra hela tiden och står på olika våningar samtidigt som de pratar/ropar till varandra! Men tystnaden kommer säkert vara ovant i början också. Tur att jag inte ska flytta till en annan stad, nu kan jag ju alltid åka hem om det blir för tyst!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Eva Fehrman

Söta du! Vi kommer att sakna dig jättemycket!

2012-02-20 @ 18:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0