Varning för galenskaper i inlägget nedan! ;)

Okej, dagen har kommit. Dagen då jag har min första julabstinens. Har vissa dagar haft en liten längtan efter jul sedan i mitten/slutet av juli men nu är det på riktigt! Så då finns det inget annat än att spela lite julmusik, Spotify spelas för fult! Bara lite mer än fyra månader kvar! Det blir den första julen i min lägenhet så jag ser jättemycket fram emot att pynta! Det sorgliga är att jag nog måste hålla mig till 1 december eller första advent, vilket kommer först i år?
 
Och just det! Kom nyss på att jag har pepparkakor i skafferiet! Så nu ska jag sitta i soffan i strandklänning och käka pepparkakor och lyssna på julmusik. Normalt? Nej, men ååååååh så underbart!
 
Puss från galenpannan herself! Och god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0