Städning och tvättning

Ja, när jag väl är ledig är det lika bra att få lite gjort här hemma så idag städar och tvättar jag (och kollar OS lite däremellan). Kanske inte det roligaste jag vet men det blir ju inte ordning av sig själv. Nu har jag ju dessutom lite planer på att ändra min inredning så då blir det i alla fall lite roligare. Har tidigare kört mycket på turkost/brunt och lite asiatiskt med Buddhor och elefanttavlor. Men nu ska det bort, är sugen på mer marint tema och började förvandlingen i Kungsbacka där jag köpte lite nya grejer. Det kommer nog bli superfint när det är klart!

Ikväll blir det "halv åtta hos mig" hos Hanna! Är redan sugen på den goda maten vi kommer få!

Ha en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0