Roligare kan man ha, men jag överlever!

I brist på annat denna lördagskväll tänkte jag blogga lite! :)

Tidigare idag var jag, Elin och pappa ute på Nannarp i Holm för att fira min kusin Eric som fyller tre år idag! Sedan var det raka vägen hem för mig för att läsa min bok, Elsas Värld (kommer mer om den i ett annat inlägg). Den är nu utläst så kvällen har varit lång för mig, har inte haft ett dugg att göra! Men jag kom jag på att jag kunde göra lite nytta, så jag mailade min chef jag ska ha i sommar och min huvudhandledare jag ska ha på praktiken, så check, check på de två sakerna!

Nästa inlägg kommer om några minuter, ett med bilder från idag, ett om Elsa-böckerna och sedan några till kanske!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0