Kamera :)

Köpte en systemkamera tidigare ikväll. Kände att det kunde vara bra att ha i London och eventuellt om det blir USA i sommar! Det var inte det billigaste jag köpt men förhoppningsvis kommer jag inte ångra mig!

För övrigt så är mitt liv väldigt skönt för tillfället. Jag går max två dagar i veckan i skolan, men det är i och för sig bra eftersom att kursen vi läser inte är den roligaste! Men snart ska jag ut på praktik och det ska bli spännande, tror att jag kommer lära mig en massa! Jag har redan fått träna lite på mitt framtida yrke, för igår skulle mamma ge en spruta till en släkting, men hon tyckte att jag skulle göra det istället. Lite nervöst var det allt, men det gick bra!

Nu är det natti natti!
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0