Elsas Mode & Elsas Värld

Jag är en periodare när det gäller böcker, ibland läser jag jättemycket och ibland inget alls. Efter ett långt uppehåll började jag med Elsas Mode av Sofi Fahrman för en vecka sedan! SUPERBRA bok! den handlar om Elsa som är en modebloggare och man får följa henne i jakten på en karriär, på fester, resor (bland annat Paris) och såklart får man läsa om hennes kärleksliv (designern Hugo)!

Uppföljaren, Elsas Värld, bygger på samma sak och är lika bra den! Här besöker hon New York, Los Angeles, och Åre, hänger på Playboy Mansion och besöker nattklubben Laroy på Stureplan en del. Varför får ni läsa i boken!

Två böcker i precis Michaelas smak! Och jag kan tillägga att jag läste ut båda böckerna på sex dagar!

Det suger bara att den tredje boken inte är släppt en, men den som väntar på nåt gott...
Trackback
RSS 2.0