The queen is back!!!

And that queen is Beyoncé! Härom dagen blev jag plötsligt väldigt lycklig. Och det berodde på att jag beställde Beyoncés nya skiva, 4. Den släpps den 29 juni så om tio dagar kommer det ligga i brevlådan och sedan fort som attan tas in till mitt rum och spelas på hög volym!

Detta har låtskrivaren Babyface skrivit om Beyoncé, och det visar ganska bra vad jag tycker om henne:

"What's the definition of perfection...or the closest thing to it? Beyoncé. Icons are made. Stars are born. From the moment Beyoncé took her first breath, her star was whining. What an honor it is for me to say i danced with a true star. Or wrote. Same thing. :)"
- Kenny "Babyface" Edmonds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0