Snyggt men ack så olämpligt!

Igår var jag ledig och passade på att luncha på Plaka med pappa och köpa present till Elin. På kvällen var vi på Salt och åt för att fira Elin som fyller år idag. Jag hade helt klart de snyggaste skorna på Salt, nudefärgade platåklackar, men kanske inte de mest lämpliga (jag trodde ju att det skulle vara asfalterat till restaurangen men det var grus och sand, och klackarna var inte de bäst anpassade till det, haha)! Men det gick, jag tog mig både ner till restaurangen och upp till bilen and I looked hot doing so! ;)

Idag och fram till midsommarafton blir det jobb och på midsommaraftonskväll blir det firande hemma hos fina Kristi!

Ha en fin dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0