Söndag

Har haft en ganska bra vecka, trots att jag bara blev godkänd på ena delen på seminariet i torsdags! Men jag var inte ensam och det löser sig!

I torsdags till fredag sov jag hos Laila och tjejerna och det var supermysigt! Den mesta av tiden var det jag och EllaMay och jag hämtade henne på dagis och sedan lekte vi, ritade och kollade på cirkus!

Idag blev det också ett litet besök hemma hos dem så vi lämnade en liten gosedjurskatt till EllaMay. Resterande delen av dagen har gått åt till att rensa och fixa i mitt rum som snart är klart! :)

Imorgon ska jag till Team Ortopedtekniska för att fixa inlägg till mina fötter. Trampar ju fel med dem vilket medför att jag får ont i fötterna, vaderna och knäna när jag tränar eller promenerar. Så det ska bli skönt att fixa! Sen ska jag också träffa pappa och han ska få följa med mig till tippen och slänga en massa grejer, det låter väl kul?!

Kram och gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0