Haiti

Eftersom att jag emellanåt skänker pengar till UNICEF och Läkare utan gränser så får jag också mail ifrån dem ibland om hur det ser ut runt om i världen, vilket jag tycker är väldigt intressant! Idag fick jag ett mail från Läkare utan gränser och blev påmind om att imorgon är det ett år sedan Haiti drabbades av den fruktansvärda jordbävningen! Och det är ju fortfarande inte bra förhållanden där så kolera har fått utbrott och sprider sig samt dödar en massa folk!

Jag blev väldigt berörd när detta hände och imorgon kommer mina tankar gå till alla som på något sätt blev drabbade! Jag kan inte ens föreställa mig hur det måste varit och det går nog inte heller om man inte själv var där! Så allt vi kan göra är att försöka hjälpa till så mycket som möjligt men också vara extremt tacksamma över att vi har det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0