Givande dag!

Idag har jag faktiskt gjort nytta nästan hela dagen! Det började med att jag var i skolan och pluggade med några i klassen inför tentan på fredag. Sedan åkte jag till gymet och körde ett hårt pass där! därefter hade jag, Elin och Lina mysfika på Espresso House!

Fick ett trevligt paket på posten idag också: mina skivbeställningar. Det var Rihannas tre första, Keri Hilsons första och fyra stycken med Alicia Keys. Allt det för bara 500 kr!

Dessutom så läste jag att Khloé Kardashian och Lamar Odom ska få en egen serie! Jag älskar ju alla serierna med Kardashian-syrrorna så jag tror att den kommer bli fabulous!

Imorgon blir det stenhårt pluggande, en runda till gymet med Elin-Pelin och på kvällen kanske det blir en liten mysstund med mina söta flickor!

Stor kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0