Tankar om...

Britney Spears!

Fick upp två speciella tankar i huvudet som jag ska dela med mig av! Den ena kommer här och den andra kommer i ett annat inlägg!

Jo, Brittans nya låt kom på radio och det var inte hennes bästa låt men ändå helt okej! Tänk vad mycket som hänt sedan hon var min idol! Hon kommer aldrig bli som hon var när hon spelade in Crossroads, för det var toppen av hennes karriär samt innan alla offentliga problem! Men tänk vilken förebild hon var för många! Jag ville ju liksom bli henne! Och sen går allt så fel!

Nu har hon tack och lov börjat (i alla fall vad det verkar som) få ordning på sitt liv men hon gick en väg som många andra barnstjärnor har gått! Men tänk vad jobbigt det måste vara, dels har man ett problem som är nog så svårt att handskas med privat. Men sen ska hela världen ha en åsikt och varje steg man tar dokumenteras och hamnar på förstasidorna!

När jag var lite ville jag bli som Britney Spears och jag ville bli världskändis. Men jag tror att ju äldre man blir, desto mindre avundsjuk på hennes och många andras liv blir man! Och nu ska inte jag låta som nån tant som levt i åttio år, men jag är inte längre lika sugen på att leva som Brittan utan jag är ganska nöjd med mitt eget liv, långt bort från Hollywood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0