Jippi!

Jag har återfått mitt liv!!! Gjorde den tredje tentan inom en vecka i lördags så nu är det ganska lugnt på pluggfronten ett tag! Thank God!

För övrigt så har helgen varit ganska bra! Gjorde misstaget att gå in på Skivlagrets rea i fredags och kom ut med lite för mycket grejer! Det blev Maxwell, Jay-Z, John Legend, Pussycat Dolls och Whitney Houston-skivor och Destiny's Child och John Legend-konserter på DVD! Och i lördags hade jag ju tentan och söta Lina gjorde kladdkaka till mig för att fira att den var över! På kvällen passade jag och Elin vår kusin Eric! Och igår var det en chilldag, jag och Elin fikade med Laila och hennes söta tjejer!

Sådär, där har ni sammanfattningen av min helg! Nu förbereder jag mig för en lugn vecka, endast två dagar i skolan! Ska också till frisören på onsdag samt på Dr Fish-behandling, ni har säkert sett det i tidningar. Det är små fiskar som äter upp torr hur på fötterna!

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0