Praktik

För tillfället har jag praktik, därav den dåliga uppdateringen! Jag hinner inte med så mycket annat eftersom att jag är helt slut efter ett pass på sjukhuset! Men det är superroligt och jag lär mig en massa saker! Har också jättebra handledare!

I lördags drog Allsvenskan igång igen och HBK spelade mot Kalmar, matchen slutade 0-0. När HBK-matcherna drar igång igen är det vår på riktigt, och det det kunde inte bli en bättre start med strålande sol!

På fredag ska jag ut på äventyr, då blir det en helg i London! Det ska bli jätteroligt, hela familjen åker (förutom Lollis) men Hans och Lina ska bo på ett eget ställe då de ska på fotboll!

Ha det underbart!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0