Grattis Beyoncé!!!!

Ingen har nog kunnat undgå att jag älskar Beyoncé. Idag fyller i alla fall min absoluta favoritartist 29 år. En av de bästa dagarna i mitt liv var när jag fick se henne i Göteborg och den dagen bekräftades det jag redan visste, att hon är BÄST! Hon är inte bara en fantastisk sångerska, skådis och så vidare, utan också en väldigt ödmjuk människa! Och nej, jag har inte träffat henne, men så många andra kändisar har sagt att de är överraskade över hennes ödmjukhet! Hon skulle komma undan med att vara en diva just för att hon är så stor men hon är inte det!!!

I alla fall, här kommer några bilder och videor på den absolut bästa och vackraste människan i världen!!!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0