Veckans planering!

Då så är söndagen snart över och en ny vecka börjar! Jag är faktiskt ganska uppbokad!

Imorgon är det nåt seminarium i skolan som jag inte riktigt fattar vad det går ut på! Sedan gospel på kvällen!

Tisdag förmiddag är det repetition av allt det praktiska vi gjort i skolan. till Malmö på eftermiddagen för att gå på en konsert, Joe, och dessutom hälsa på finaste storasystern i världen!

Onsdag förmiddag: shopping i Malmö och hem till Halmstad på eftermiddagen!

Torsdag: seminarium

Fredag är jag ledig men det blir tentaplugg då det på fredag är en vecka kvar!

Helgen: PLUGGA, PLUGGA, PLUGGA, samt jobba på HBK-matchen!

Sådär, nu vet alla mina "hundratals" läsare vad jag ska göra!

PUSS och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0