Julen är här!

Nu är julen på riktigt officiellt här! Imorgon är det första advent, ljusstakarna är uppe och även lite annat pynt! Men inte allt än, det får komma fram närmare julafton! Jag blev också klar med alla julklappar idag! Och då köpte jag också julklappar till några fina barn ute i världen som behöver lite extra hjälp! UNICEF har nämligen en gåvoshop där man kan köpa gåvor och sedan ge bort värdebevis till någon istället för att ge julklappar! Men jag ger inte bort dem istället för julklappar utan jag ger julklappar till nära och kära samt till barnen!

Det fick bli:
- 143 påsar vätskeersättning
- Vaccinpaket med 20 doser mässlingvaccin och 40 doser poliovaccin
- Ett myggnät

Ha nu en jättemysig första advent!

Stor kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0