Två veckor kvar till studenten!

Sov lite i eftermiddag men det blev alldeles för länge så nu är jag jättepigg! Hade en hemsk dröm om balen, att jag inte hade kläder och grejer, fy! Det börjar ju närma sig nu, lite mer än en vecka till balen och två veckor till studenten!

Igår (torsdag) hade vi först mys på naturen och fikade med kladdkaka, glass och flädersaft! Det är sådana stunder som gör att jag inte vill ta studenten! Eftermiddagen spenderades hemma hos Eve och vi planerade lite för Melodifestivalen som är om en vecka! Vi kommer vara sååå bra!!! På kvällen var jag och Elin Sex and the City 2-premiären och den var helt klart godkänd tycker jag!

Idag har jag gjort mina sista uppgifter i skolan så nu är jag fri! Jag behöver inte plugga med utan bara gå runt och ta det lugnt!

Puss på dig, ha en superbra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0