Regnig bal!

I morse provade jag och mamma min balfrisyr och det blir toppen! Vi slingade även det igår så nu är inte min utväxt lika tydlig längre! Var och kollade på Sture och friskolornas bal innan och alla var jättefina! Vädret var ju inte det bästa och det blev ju ganska dramatiskt när två ambulanser körde med blåljus över röda mattan! Hoppas att det inte var något allvarligt!

Känner mig faktiskt ganska nervös, för om en vecka är det min tur att trippa ner på mattan! Det kommer bli så fantastiskt roligt men samtidigt, då är studenten snart här och då kommer jag aldrig mer gå i världens bästa klass!!!

Jaja, nu ska jag försöka sluta att vara sentimental, måste ringa runt till släkten istället om studenten!

KRAM! (PS. Lewis Hamilton vann idag, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0