Jäsp!!!

Trots att jag inte drack någon alkohol igårkväll eller var på själva studentfesten kändes det som det idag! Jag var så extremt trött, fast nog inte lika mycket som Johanna, Linn o Rasmus! De tog priset för dagens sötaste där de låg och sov i Oasen! Jag o andra Rasmus var lite busiga så vi smög iväg och lämnade de däckade figurerna sovandes!

Har spenderat en del av min kväll med att fixa med deklarationen när mamma kommer fram till att jag inte ens behöver deklarera! Så jobbigt, jag känner mig verkligen helt retarded när det gäller sånt! Fast jag får väl lära mig nån gång!

Tog lite bilder igår som kanske läggs upp här snart! =)

Nu blir det Grey's Anatomy! Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0