Bläää!

Nu var det nästan en vecka sedan! Hade planer på att blogga i fredags men saker och ting förändrades! Jag och Elin var hos Laila och tjejerna på middag och mys och på vägen hem mådde jag illa. Vi fick köra av motorvägen så att jag skulle få lite luft men det slutade mad att jag stod bakom en skylt och gjorde mindre trevliga saker! Så istället för att blogga när jag kom hem gick jag och la mig. Gissade ganska tidigt att det berodde på något jag ätit så jag var inte särskilt orolig! Dessutom hände det inte fler gånger under natten så jag var lugn! Mådde lite halvkasst även igår men jobbade på grund av att jag inte hade fått influensan. Målade en massa barn i ansiktet och kollade på en grym HBK-match där Anselmo gjorde två mål! Kan även påpeka att matchen slutade 2-0!

Imorgon är jag ledig så då ska det pluggas! Ska försöka bli klar med det mesta har jag tänkt så att jag slipper det sen!

Nu ska jag kolla lite på TV och sedan sova!

Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0