Studentmössan is here!!

Då har jag skickat in min kommunikationsuppgift om krishantering. Jag hade velat få med mer men kom inte på nåt så det är inte mycket att göra! Nu får vi bara hoppas på det bästa! =)

Idag fick jag hålla i min fina studentmössa! Var och hämtade den hos studentkommiten och det var en speciell känsla att gå med låadn genom skolan! Om tre månader är det jag som ska skrika mig hes och sjunga och fira att jag slutar skolan! Det ska bli så otroligt skönt (slippa plugg för ett tag och allt bullshit som man blir inblandad i fast man inte vill) men samtidigt är det lite skrämmande! Jag har i hela mitt liv haft en trygghet, jag har vetat exat vad jag ska göra varje dag men nu är det slut på det!

Det var första skoldagen för mig idag efter lov och praktik och jag har redan börjat räkna ner till påsklovet (cirka fyra veckor). Jag borde kanske ta vara på den sista tiden i gymnasiet men jag är så extremt skoltrött just nu!

Nehe, nu ska jag titta lite på TV innan jag ska bädda ner mig i sängen!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0