Soool!

Åh, vad jag älskar när solen tittar fram! Jag känner att jag inte är alltför bortskämd med den så när solen skiner blir hela livet lite enklare och roligare! Tyvärr tar den inte bort allt plugg men man kan väl inte begära hur mycket som helst?

Imorgon har jag en inlämning osm jag inte är klar med, men det ska inte vara inne förrän 23:59 och jag slutar vid ett, så jag borde bli klar imorgon!

Idag gick jag länge i stan men hann med en runda i stan efteråt! Köpte ett par urläckra örhängen på Indiska. Kollade även på skor till balen men hittade inga perfekta, så jakten fortsätter! Ska besöka Skopunkten imorgon hade jag tänkt och det skulle vara perfekt om jag hittade skor där, behöver nämligen tre par och behöver i så fall bara betala för ett par! =)


Nu har jag precis ändrat min au pair video lite eftersom att en från Stockholmskontoret rådde mig till det! Så det är klart och nu hoppas jag bara på att få en match snart!

Snart ska jag nana men jag är inte alls trött, så det blir väl datorn ett tag till!

Puss och nattis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0