Justin Bieber

Har inte gjort så mycket idag, ringde ett samtal upp till Cultural Cares Stockholmskontor för att kolla lite om min ansökan! Och sen skulle vi ha kommunikation och retorik där vi behövde datorer, men nej då funkar ju inte en enda dator på hela skolan som de ska. Det gick inte att öppna filer och lite sånt! Så jag har inte fått gjort så mycket!

Nu sitter jag och lyssnar på Justin Bieber, nästan pinsamt för det är verkligen inte något jag vanligtvis gillar! Han är liksom en 16-årig pojke som typ alla småtjejer gillar (och jag)! Väldigt charmerande!!!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sarah

vad söt du är! :) jag ska hälsa henne det så kommer hon bli jätteglad! Vi ses imorrn på retoriken snygging ;)

2010-03-25 @ 21:44:17
URL: http://sarahbysarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0