Inte den bästa dagen!

Igår kväll kunde jag verkligen inte somna, vid tolv låg och och kollade på klockan (ingen bra idé, jag vet) och tänkte att om sex timmar ringer mitt alarm. Försökte läsa men det var så tråkigt så det la jag ner på en gång.

I morse då vaknade jag precis när min buss gick, jätteroligt verkligen! Fick som tur var skjuts till skolan, mne jag gick runt som en zombie hela dan! Vi slutade tidigt i alla fall, men 50-bussen var ju sen så jag missade min buss hem! När jag efter mycket om och men ändå kom hem så la jag mig och sov i en och en halv timme. Sedan skulle jag leta skor, hittade jag några - nej! MEN, fanfar, nu ska jag vara lite positiv! Jag hittade en studentklänning!!! Så en sak mindre att göra, det känns skönt!

Blev precis klar med mn praktikrapport också, så från och med nu leker livet!!! En dag som började på sämsta tänkbara sätt blev ganska bra tillslut!

Nu ska jag snart sova,

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0