I'm baaack!

Det var några dagar sedan nu, har helt enkelt inte haft ork att skriva! Sitter just nu och kollar på The Women, en riktig tjejfilm med bland andra Meg Ryan, Eva Mendes och Jada Pinkett Smith!

Igår var jag på aerobic med Patricia och Mikaela. We go way back men vi träffas för sällan, så det var kul att ses igår. det "roliga" är att jag bor granne med P men man har så mycket i sitt eget liv så tiden går och helt plötsligt har man inte setts på ett tag! Hann med lite träning idag också, ett pass på gymet! Körde ganska hårt med mina ben så jag är fortfarande helt slut i dem! Fast jag gillar den sortens trötthet! =)

Tänkte berätta vad jag köpte i Malmö och i helgen! Det blev ett par jeans, en tröja, tre ringar, ett linne och ett par skor! Vill ha ett till linne som är ifrån H&M men de har inte fått någon ny leverans på det ännu, ska nog åka inom imorgon och kika!

Nu ska jag kolla klart på filmen!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0