Härliga torsdag

Idag höll jag mitt hyllningstal i svenskan och det var till min fina storasyster! Carro och Linn höll ett studenttal och Casandra och Elin höll till sina pappor! Det slutade med att vi satt där och grät, som vanligt. Sarah var med och tittade och jag tror att hon och jag har varit med om att vi har gråtit två-tre gånger på grund av tal i skolan!

Jag hann ju såklart med att titta på FN-rollspelet idag också! Kommer även att spendera hela min förmiddag där imorgon då jag har håla! Och för er som läste Hallandsposten idag såg ni två av mina fina klasskamrater i burka!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, måste göra lite engelska men det går nog snabbt!

Ha en fortsatt fin dag,

Kram

Kommentarer
Postat av: Sarah

det är nästan farligt att hålla tal för oss nu ;) det bara gråts och gråts hahaa!

2010-03-19 @ 08:28:58
URL: http://sarahbysarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0