Freeedag!!!

Ja älskar verkligen fredagar, känslan att veta att man är ledig ett par dagar är underbar!!!!! Just nu sitter jag och kollar TV, skulle gjort det med Lina men hon somnade i soffan så något umgänge fick jag inte!

Idag fixade jag maten, det blev typ kasslergratäng med ris och ananas, I looove it! Jag har faktiskt aldrig gjort den maten förut men det blev godkänt!!!

Imorgon ska jag bara chilla (gangster, eller hur?!) och på kvällen ska jag på välgörenhetsgala. Det låter så himla lyxigt men det tror jag inte det är. Någon/några har ordnat en insamlingsgala på Kårhuset för Haiti så det ska jag gå på tillsammans med Elin och Lina! Halmstads stolthet Mariette ska uppträda och en massa andra, det ska bli jätteroligt!

En sista sak innan jag säger adjö - har skrivit tidigare att jag hat Twitter, skriver inget intressant där utan jag har det mest för att följa andra intressanta personer, men om ni vill kika så heter jag MichaelaSophie!

Peace and Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0