Barnkalas

Hela min dag spenderades i Galaxen där jag kollade på sista dagen av FN-rollspelet. Vissa lektioner blev inställda på grund av den hög frånvaron med tanke på rollspelet så då fick vi kolla på det istället (vilket jag inte tackade nej till).

Efter skolan begav jag mig till Gustaf och Eric för Eric fyller två år idag! Glömde att ta kort tyvärr!

Nu sitter jag och lyssnar på Erykah Badu, hon är extremt bra!!! Rekommenderas starkt!

Lördag imorgon och då ska jag nog kolla på nån match Lina har. Annars ska jag bara ta get lugnt! Om en vecka ska jag ju till Stockholm och det blir det desto mer att göra!

Puss på dig, ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Sarah

tack Mickan, vi får hoppas på det bästa båda två!

2010-03-20 @ 15:50:10
URL: http://sarahbysarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0