Ärlighet

Jag har sitter ganska ofta och funderar på det här med ärlighet! Personligen uppskattar och föredrar jag ärlighet, även om det kan göra ont, bättre det än lögner! Jag försöker också att vara ärlig så mycket det bara går men ingen är perfekt! Allt för ofta stöter jag dock på lögner. Det behöver inte vara stora saker, men små grejer som för mig är onödiga! Varför försöka låtsas om något som inte stämmer?

Som tur är har jag många personer i mitt liv som är ärliga men jag har tyvärr några som jag tycker om som inte alltid är helt ärliga. Och problemet är att jag oftast uppskattar dessa personer så jag vill inte göra mig av med dem, som jag kanske egentligen borde. För visst är det så att de inte är riktiga vänner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0