Mallorca

Egentligen är det inte så jättemycket att berätta om Mallorcaresan! Hela familjen var ju med men vi tog det mest lugnt, slappade vid poolen och i lägenheterna! Fast vi gick en massa typ varje dag, så motion fick jag allt! Det var jättefint och maten var hur god som helst! Bröd med aioli var något som fanns på bordet varje dag!

Såklart shoppade vi en del och jag köpte nog mest tror jag! Det blev en klänning (kommer inte ihåg vad affären hette), en kjol och väska från Zara, en tröja, en kaftan, ett halsband och ett par flip flop från New Yorker och sen även en tunika och ett par haremsbyxor som såldes på stranden. Det var nämligen så att de hade modevisning på stranden flera dagar med jättefina saker och sålde sedan dem! Där hade lätt en massa mer pengar kunnat spenderats!

Sista kvällen, torsdagen, var spansk midsommar och då var det riktigt lyx på hotellet! Till middagen blev vi först bjudna på champange och lite småplock. Sedan var det sexrätters: avokado- och räkförrätt, en fiskrätt, äpplesorbet, kötträtt, dessert och små bakelser!

Bilderna ligger fortfarande på kameran men de kommer! Jag hinner inte nu för jag måste snart sova, börjar jobba kl sju imorgon!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0