Balen & studenten

Äntligen kommer det en liten sammanfattning av balen och studenten! Egentligen måste jag packa för imorgon drar jag till Mallorca en vecka, men mamma har tjatat som bara den, hahaha!!!

Baldagen började med lite panik för när jag kom till Kicks, där jag skulle sminkas, hade det blivit felbokat och hon som jobbade fick ringa sin chef och ringa in extrapersonal! Men till slut blev jag sminkad och det blev jättebra! Efter de tåkte jag hem, mamma fixade mitt hår och Alex kom förbi för att äta lite. Sedan åkte vi och hämtade Lena och vidare ut mot Tylösand! Kvällen var hur rolig som helst, skulle vilja ha det så några gånger om året!!! Det var en av de roligaste kvällarna någonsin, tack fina och underbara personer som gjorde kvällen så bra!



Så till studenten! Det var en regnig dag med mycket känslor! Samtidigt som jag var jätteglad så var det också ganska ledsamt! Jag har gått i världens bästa klass i tre år och nu är det slut med det! Ni ska veta att ni är bäst SPL07B!!! Älskar er för alltid!!! Det blev aldrig nån utgång för mig på kvällen, jag var jättetrött, det regnade cats and dogs och vi hade supertrevligt här hemma! Men jag ångrar det inte även om alla verkade ha jätteroligt ute på Leffes!




Nu blir det nog inte nån uppdatering förrän nästa helg så ha en fin vecka!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åja! Leffes var GRYMT KUL! :D Har aldrigt tyckt det varit så roligt att festa. Såg dig på balen förresten! Jättefin! (Eftersom jag aldrig vågar störa gick jag aldrig fram och hälsa, även om jag var väääldigt nära en gång, haha xD)

2010-06-19 @ 01:32:59
URL: http://alittletime.blogg.se/
Postat av: Skåpnr 114 tror jag

Åh, saknar världens bästa SPL07B! :(:(:(

2010-08-03 @ 18:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0