Balen imorgon!

Sitter med håret upprullat på spolar, det är alltså inte mitt vackraste jag just nu! Men jag måste ju vara fin imorgon för då är det dags för balen! Det känns ganska så sjukt faktiskt!!!

Snart ska jag köra in mamma, Hans och två till in till stan så jag hoppas att ingen ser min fina frisyr!

Igår var det melodifestival för treorna och vi vann inte men vi kom trea, vilket betyder att vi kommer springa ut som tredje klass på STUDENTEN! Samhäll-samhäll vann och Europa kom två! Personligen tycker jag att vi borde vunnit men trea är inte fy skam! Min klass är bäst och kommer alltid vara, det spelar ingen roll om vi hade vunnit eller kommit sist because WE ROCK!

Puss på dig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0