Urban Roots

Kom precis hem rån stan där jag har varit några timmar! Idag och imorgon är det nämligen en slags festival på bastionen med reggae idag och hip hop imorgon! Trevligt, trevligt! Ska ta mig ner dit lite senare igen, måste bara äta lite först! Idag är det dock ingen artist som jag har så stor koll på. Imorgon däremot kommer Ken Ring men framförallt Lazee som är grym!!!

Ska prata lite jobb eftersom att jag tycker det är superroligt!!! Nu har jag gjort 25 % av mina veckor på BB! Jag hade gärna varit där fler veckor men kontraktet gäller för fyra! I vilket fall som helst fick jag ett jättegulligt mail från min chef igår, hon går nämligen på semester nästa vecka så vi träffas inte mer! Hon skrev att de uppskattade min insats och att jag gjorde bra ifrån mig så det var jätteroligt att läsa!

Nehe, nu ska jag sätta mig på altanen med mamma och Hans. Hoppas på att mitt halsont (som jag för tillfället har dämpat med hjälp av te och en Ibumentin) inte kommer tillbaka med samma kraft som tidigare idag!

Love! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0