Jobb, jobb, jobb!

Jag gör inte så mycket mer än jobbar nu för tiden! Och de dagar jag är ledig slappar jag bara så det är kanske inte jätteintressant! Fast i helgen var jag och Elin faktiskt hos farfar! Jag körde och det var första gången jag körde så långt, men det gick superbra!

Idag hann jag med en liten tripp till stranden efter jobber, Vädret var jättefint och jag var lite trött så jag tänkte att en tupplur på stranden inte skulle vara helt fel!

Imorgon är det jobb som gäller, och även torsdag och fredag, sen slutar jag! På torsdag blir det också jobb på Örjans Vall och likaså på söndag! Sen har jag lov och då ska jag inte göra något vettigt alls! Lollo kommer hem nån helg och då ska vi ha party party för hon fyller 30! Och nästa vecka ska jag och Elin till Helsingborg för Alexandra Burke kommer till Rix FM-festivalen där!

Ha det toppen och njut av alla fina dagar!

Kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0