Min helg!

I fredags gjorde jag inte mycket, satt hemma och kollade på TV! Det blev lite Let's Dance och sedan, SJÄLVKLART, Rihannas intervju på Skavlan! Hon var lika fantastisk som vanligt och Russian Roulette är en fantastisk låt, eller hur?

Igår jobbade jag lite tillsammans med mamma och Elin. Det var en massa papper som skulle sorteras på mammas jobb så jag gjorde det, allt för lite pengar! Jag rev mig dock på papperna så nu ser det ut som att mina händer har blivit rivna av en katt! På kvällen kollade jag på Hope For Haiti Now för andra gången! Ett fantastiskt intiativ som samlade in 400 miljoner svenska kronor! Många av mina favoritartister var med och uppträdde: Alicia Keys, Beyoncé, Jennifer Hudson och Rihanna! Och även de jag inte gillar så mycket var jättebra!!!

Idag har jag varit hos mormor och morfar tillsammans med Elin. Mormor fyller nämligen år och resten av familjen skulle med Lina på hanbollsmatcher så jag och Elin åkte dit!

Nu ska jag försöka övertala Elin att se på en film, vi får se hur det går!

Imorgon börjar en ny vecka, ta vara på varje möjlighet du får och njut av livet - du har bara ett!

En massa kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0